Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه از فیس بوک برای تولید سرنخ های تجاری استفاده کنیم

رسانه های اجتماعی برای کسب درآمد یا افزایش بازده سرمایه گذاری شما نیستند. همه چیز در مورد برندسازی است و همینطور خواهد ماند. اگر می‌خواهید تأثیر مثبتی برای کسب‌وکارتان داشته باشید، برندسازی مهم‌ترین چیز است و می‌توانید همین کار را با فیس‌بوک انجام دهید.

فیس بوک رایج ترین ابزار مورد استفاده برای تولید سرنخ است

برای اطمینان از اینکه سرنخ‌های شما به مشتریان وفادار تبدیل می‌شوند، باید از کیفیت محصولات خود اطمینان حاصل کنید زیرا اگر محصول شما بی‌نقص نباشد، وارد کردن افراد به آن بی‌فایده است. با در نظر گرفتن این نکته، می توانید نکات زیر را برای تولید سرنخ به خاطر بسپارید:

استفاده از تکنیک Call-to-Action در عکس های جلد

FB یک بند داشت که در ابتدا افراد را از استفاده از کلمات فراخوان در عکس های جلد و زیرنویس خود باز می داشت. هنگامی که این بند توسط FB حذف شد، راه کاملا جدیدی برای تولید سرنخ ها باز شد.

شما باید دامنه خود را گسترش دهید

دسترسی مهمترین چیز در تولید سرنخ است. اگر حداکثر تعداد طرفداران را دارید، به این معنی است که دسترسی بیشتری دارید که می تواند به سرنخ تبدیل شود. هر بار که طرفدار پیدا می کنید، شانس شما را برای جذب مشتری بالقوه افزایش می دهد. با افزودن دکمه “دنبال من” در صفحه خود، افراد را به سمت شما وادار کنید. پیوندهای اضافی را وارد کنید که آنها را به وب سایت شما هدایت کند. داشتن محتوای خوب در صفحه شما همچنین باعث می شود افراد بیشتر و بیشتری از صفحه شما بازدید کنند. هنگامی که آنها “مشترک” شدند، به‌روزرسانی‌های منظم وب‌سایت شما را دریافت خواهند کرد. پیوندهایی در آنجا داشته باشید تا افرادی که محتوا را می خوانند از وب سایت شما نیز بازدید کنند. افرادی که تحت تأثیر محتوا قرار می گیرند، آنها را روی دیوار خود به اشتراک می گذارند، و افراد بیشتری و بیشتر از آنها خواسته می شود که بیایند.

هیچ چیز به اندازه محبوبیتی نیست که می توانید از طریق FB ایجاد کنید

همه در فیس بوک وسواس زیادی به لایک ها، اشتراک گذاری ها و کامنت ها دارند، هر چه تعداد لایک ها بیشتر باشد، بیشتر خوشحال می شوند. همه آن‌ها می‌خواهند بدانند مردم واقعاً چقدر این پست را دیده‌اند. کامنت‌های لایک و اشتراک‌گذاری به عنوان شاخص‌های موفقیت کمپین رسانه‌های اجتماعی در نظر گرفته می‌شوند و شما می‌توانید با بررسی این شاخص‌ها میزان طنین پست را بسنجید. متأسفانه این هنوز تمام داستان را بیان نمی کند و بسیاری از مردم از آن آگاه نیستند. پست کردن در فیس بوک با ارائه واقعی بسیار متفاوت است. در دومی می توانید عکس العمل شنوندگان را ببینید و مطابق با آن عمل کنید. در حالی که وقتی در FB ارائه می دهید، همیشه انگار پشت پرده ایستاده اید. از شما دعوت شده است که یک ارائه ارائه کنید و آن را انجام می دهید، اما نمی دانید چه کسانی در اتاق هستند و آیا واقعاً به آن گوش می دهند.

افزودن لینک به زیرنویس ها

بین کپشن های ساده و لینک های اضافه شده به کپشن دنیایی تفاوت وجود دارد. اگر زیرنویس معمولی را ببینید، فقط آن را می خوانید و سریعاً فراموش می کنید، مگر اینکه بسیار قابل توجه و به یاد ماندنی باشد. از طرف دیگر، اگر یک لینک خوب به همراه کپشن وجود داشته باشد، انگیزه شما را فراهم می کند تا روی آن کلیک کنید و مقاله ای که در ادامه آن آمده است را مطالعه کنید.

درگیر شدن در چت فیسبوک

چت جایی است که افراد دور هم جمع می شوند. شما می توانید جامعه ای ایجاد کنید که در آن افراد دور هم جمع شوند، ملاقات کنند و بحث کنند. اگر FB بتواند یک متخصص را برای رفع سؤالات افراد بیاورد، آنگاه این به اندازه کافی برای آنها انگیزه خواهد داشت. اگر مردم این تصور را داشته باشند که شما شایسته اعتماد هستید و با پاسخ به آنها پاسخ می دهید، آنها نیز وفادار خواهند بود. چت فیس بوک باید برای به اشتراک گذاری منابع استفاده شود، نه اسپم.

تولید سرنخ از طریق وبینارها

شما می توانید یک رویداد فیس بوک برای گرفتن سرنخ ها ایجاد کنید و از آنها برای برگزاری یک وبینار استفاده کنید. شما می توانید سرنخ های خود را به رویداد فیس بوک و از طریق آن به وبینار دعوت کنید. رویدادهای FB جذاب تر از پست های FB هستند زیرا همیشه برجسته هستند.

افرادی که پست شما را دوست دارند در مقایسه با افرادی که آن را دیده اند

اصلی ترین چیزی که همه می خواهند بدانند این است – چند نفر پست من را دوست داشتند. همه ما می دانیم که تعداد افرادی که پست را “دیده اند” همیشه بیشتر از تعداد افرادی است که آن را “پسندیده اند”. افرادی که در فیس بوک کار می کنند نیز اذعان دارند که آنچه مردم می خواهند بیشتر بدانند در مورد تعداد افرادی است که پست خود را پسندیده اند و آنها واقعاً نگران تعداد افرادی که پست را “دیده اند” نیستند. با این حال، آنها همچنین موافقت می کنند که در حال حاضر این اطلاعات را برای افرادی که به عنوان مالک صفحه و اعضای گروه که تبلیغ کننده نیستند، نمایش می دهند.

یک گزارش توسط Inbound Marketing می‌گوید که 52 درصد از افرادی که از طریق FB بازاریابی می‌کردند، توانستند سرنخ‌ها را به دست آورند. و این بدان معناست که 48٪ از مردم سرنخ های خود را از طریق سایت دریافت نکرده اند. شما جزو کدام دسته هستید؟ اگر دومی است، پس باید نکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید تا به شما کمک کند سرنخ های بیشتری به دست آورید. در صورتی که به گروه اول تعلق دارید، می توانید این تاکتیک ها را به روز کنید و سرنخ های بیشتری ایجاد کنید.

نتیجه

اینها تنها چند راه هستند که از طریق آنها می توانید از طریق FB سرنخ ایجاد کنید. برخی از روش ها ممکن است برای بسیاری کار کنند در حالی که برخی ممکن است نه. تنها با آزمودن انواع مختلف می‌توانید سرنخ ایجاد کنید و برند خود را بهبود ببخشید.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2347

مطالب آموزشی روزهای گذشته