Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه سازمان‌های بزرگ از فناوری اطلاعات برای رشد سریع‌تر استفاده می‌کنند؟

از زمانی که فناوری اطلاعات به وجود آمد، روش انجام کسب و کار شما به شدت تغییر کرد. این به شما کمک کرد تا به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهید، با آنها ارتباط بهتری برقرار کنید، ابزارهای بهتری برای داده کاوی و ذخیره سازی تولید کنید، و سطح ذخیره سازی داده را افزایش دهید.

شرکت‌ها در هر اندازه، صرف نظر از اینکه فقط یک استارت‌آپ هستند یا یک شرکت چند ملیتی کاملاً کاربردی، برای رشد و برنامه‌ریزی استراتژیک اهداف و فعالیت‌های خود به فناوری اطلاعات نیاز دارند. در اینجا چند راه ساده، اما مطمئن وجود دارد که شرکت‌ها از IT برای رسیدن به رویای خود برای دستیابی به نسبت رشد بهتر هر سال استفاده می‌کنند:

همکاری

هیچ چیز مانند کار گروهی و همکاری برای موفقیت در یک تیم وجود ندارد. از آنجایی که تیم متشکل از افراد است، مهم است که آنها به عنوان یک واحد واحد برای تحقق اهداف مشتری کار کنند. همکاری گروهی زمانی که آنها در مکان‌های دوردست مختلف هستند دشوار می‌شود، بنابراین فناوری تنها راهی است که آنها را به طور مداوم و بدون مشکل به هم متصل می‌کند. به همین دلیل، شرکت ها مجموعه ای از ابزارهای فناورانه را ترکیب می کنند که می تواند الهام بخش کار تیمی و همکاری باشد.

بهبود کارایی کارکنان

فناوری به بهبود کارایی و توانایی کارکنان کمک می کند. شما می توانید تلاش های کارکنان را به طور منظم زیر نظر داشته باشید و این به شما کمک می کند تا از استعدادهای آنها به طور بهینه استفاده کنید. اگر احساس می کنید استعداد آنها در قسمت دیگری از پروژه نهفته است، می توانید به راحتی آنها را به آنجا هدایت کنید. همچنین نظارت بر وظایف آنها آسان است و این به جلوگیری از محول شدن وظایف تکراری کمک می کند.

شفافیت

فناوری اطلاعات نقش مهمی در ارتقای شفافیت در محل کار دارد. شفافیت منجر به پرورش فرهنگ اعتماد بین مدیریت ارشد، رهبران پروژه و کارکنان می شود. همه افراد، صرف نظر از سلسله مراتبشان، باید در جریان آنچه در شرکت اتفاق می افتد – اهداف و مقاصدشان – قرار گیرند. هنگامی که کارکنان مطلع می شوند، احتمالاً به شرکت اعتماد می کنند و فعالانه برای موفقیت و تحقق این اهداف تلاش خواهند کرد.

شفافیت منجر به روابط مستحکم در محل کار می شود، کارکنان متعهد را پرورش می دهد که باز و صادق باشند و در یافتن راه حل برای مشکلات کوشا باشند.

ردیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد

کارکنان منابع ضروری در یک سازمان تجاری هستند. شایستگی آنها می تواند یک شرکت را رشد دهد و ناکارآمدی آنها می تواند منجر به سقوط شود. مهم است که سطح عملکرد هر کارمند را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید عملکرد فردی و سهم آنها در رشد شرکت را ارزیابی کنید. استفاده از فناوری برای ارزیابی عملکرد هر کارمند ضروری است. تعدادی از ابزارها مانند WorkiQ، Time Doctor، Todosit، Trello، Asana و Desk Time همگی در این امر مفید هستند.

انعطاف کار

فناوری به سطح بیشتری از انعطاف پذیری در محل کار اجازه می دهد. برای انجام کار لازم نیست تیم شما به صورت فیزیکی در دفتر حضور داشته باشد. شما می توانید اطلاعات حیاتی مربوط به wok را بدون نگرانی در مورد ایمنی آنها دریافت و ارسال کنید. تماس زیاد و منظم بین اعضای تیم به فرآیند تصمیم گیری، بهره وری کلی و اثربخشی کلی تجارت کمک کرده است.

خودکارسازی فرآیندهای کاری

در تجارت، شما باید حداکثر کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. حداقل استراتژی “زمان به بازار” را که می توانید به دست آورید، بهتر است. فرآیندهای کاری خودکار به طرق مختلف باعث رشد کسب و کار می شود. فرآیند ارتباط خودکار یک چیز مهم است زیرا امکان تعامل آسان با مشتری را بر اساس تعاملات گذشته فراهم می کند. وضعیت پروژه برای همه اعضای تیم پست می‌شود، بنابراین هر زمان که مشتری تماس گرفت، هر کسی در تیم می‌تواند پروژه را به‌روزرسانی کند.

ابزارهای فناوری اطلاعات فقط به شرکت های فناوری اطلاعات محدود نمی شوند، آنها توسط هر صنعت بزرگ در جهان استفاده می شوند. نگاهی بیندازید که چگونه سه صنعت برتر در اقتصاد از فناوری اطلاعات برای تسریع رشد خود استفاده می کنند:

مراقبت های بهداشتی

ارائه مراقبت های بهداشتی با استفاده از فناوری اطلاعات دستخوش تحولات جدی و طولانی مدت شد. سطوح جدید جمع‌آوری، ذخیره، بازیابی داده‌های بیمار به جامعه پزشکی کمک کرده است تا به بیماران خود خدمات بهتر و کارآمدتری ارائه دهد. همچنین از فناوری برای ارائه خدمات بهتر به بیماران، نظارت بر پیشرفت آنها از راه دور و هشدار دادن به مراقبان در مواقع اضطراری استفاده می شود. جدا از کارکردهای بالینی، فناوری اطلاعات نقش بسیار مهمی در فرآیند اداری مراقبت های بهداشتی نیز ایفا می کند.

مهمان نوازی

فناوری اطلاعات به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان کمک می‌کند و سازمان‌های صنعت مهمان‌نوازی از این فناوری برای دسترسی سریع‌تر و سریع‌تر استفاده می‌کنند. آنها از SaaS یا Software as a Service برای ارائه کارکنان پشتیبانی و آموزش فنی در محل استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که بهترین خدمات در قالب اقامت شخصی ارائه می شود. داده‌های جمع‌آوری‌شده از مهمان در طول فرآیند ورود به بهترین شکل برای ارائه اقامتی کامل و خاطره‌انگیز بر اساس ترجیحات آن‌ها استفاده می‌شود.

گردشگری

صنعت گردشگری از طریق فناوری رشد زیادی داشته است. مشتری تمام اطلاعاتی را که در مورد مکان‌هایی که می‌خواهد بازدید کند، از دست داده است، به این روش دریافت می‌کند. کسب‌وکارها شروع به توسعه اپلیکیشن‌هایی کرده‌اند که با ارائه اطلاعات در دسترس بازدیدکنندگان به آنها کمک می‌کنند.

این ثابت می‌کند که فناوری به صنعت گردشگری اجازه رشد جهشی و مرزی را داده است. رزرو هتل یک مثال عالی برای این امر است. چیزی که روزگاری در طی یک سری فرآیندهای دست و پا گیر رزرو (از طریق تلفن، ایمیل و نامه) طول می کشد، اکنون چند ثانیه طول می کشد (از طریق برنامه ها).

بستن افکار

ظهور فناوری اطلاعات عصر جدیدی از تجارت را آغاز کرده است. استفاده از فناوری در جدیدترین شکل آن برای برقراری ارتباط با افراد کلیدی، انجام تجارت، تعامل با مشتریان به صورت هوشمندانه آشکار می شود. این قطعا به چرخ های کسب و کار شما کمک می کند.

آداپتورهای اولیه فناوری اطلاعات در حال حاضر تفاوت قابل توجهی را در درآمد خود می بینند و تجربه می کنند، در حالی که دیر شکوفه ها نیز شروع به استفاده از مزایای ارائه شده از طریق فناوری کرده اند. شرکت کنندگان دیرهنگام از روشی که توانسته اند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و تقریباً به طور کامل از آن استقبال کرده اند خوشحال هستند.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2153

مطالب آموزشی روزهای گذشته