Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه می توان از فریلنسر به صاحب کسب و کار تبدیل شد

انتقال از یک فریلنسر به یک صاحب کسب و کار تمام عیار واقعاً شگفت‌انگیز است، و پیشرفت می‌تواند بسیار سریع باشد، مشروط بر اینکه بدانید چگونه قوانین بازی را انجام دهید.

سناریو

یک فریلنسر که کسب و کار خود را با تیمی از فریلنسرها راه اندازی می کند.

حوادث منتهی به سناریو

فریلنسرها معمولاً کار خود را از کشورهای اروپایی و ایالات متحده دریافت می کنند. رویدادهایی که این سناریو را آغاز کردند نیز بسیار جالب هستند – شرکت های غربی که مایل به گسترش سبد خود هستند به پرسنل اضافی برای مدیریت پروژه های خود نیاز دارند. استخدام تیم های داخلی اغلب بسیار پرهزینه و وقت گیر است. تعداد کارهایی که به آنها واگذار می شود نیز به پروژه های برنده شده بستگی دارد. اگر یک شرکت اروپایی یک گروه ده نفره از توسعه دهندگان را با حقوق و دستمزد دائمی برای انجام یک سری پروژه استخدام کند، باید آنها را حتی پس از اتمام پروژه ها حفظ کند. گاهی اوقات شرکت مجبور به پرداخت حقوق منظم حتی زمانی که کار وجود ندارد. این منجر به تخلیه منابع شرکت می شود که منجر به مدیریت ضعیف وجوه می شود. اینجاست که فریلنسرها وارد می شوند زیرا فقط زمانی استخدام می شوند که کار وجود داشته باشد. به فریلنسرها پس از اتمام پروژه پرداخت می شود و تنها زمانی که شرکت نیاز به نیروی انسانی اضافی داشته باشد دوباره استخدام می شوند. علاوه بر این، کارفرما برای مزایای بهداشتی، زمان تعطیلات و مزایای بازنشستگی به فریلنسرها پولی ندارد و در نتیجه در هزینه های زیرساختی آنها صرفه جویی می کند. این امر چندین شرکت را وادار کرد تا گروه ثابتی از مترجمان آزاد تشکیل دهند که به طور مستقل کار می کنند و طبق تقاضا ارائه می دهند.

مزایا برای فریلنسر

یک فریلنسر که حدود 10 تا 15 مشتری دائمی دارد، همیشه یک جریان ثابت کار از یک منبع یا منبع دیگر پیدا می کند. یک فریلنسر با استعداد و گواهی که به عنوان طراح گرافیک، توسعه‌دهنده وب، دستیار مجازی یا نویسنده محتوا کار می‌کند، پس از اینکه بتواند به جریان ثابت مشتریان خدمات ارائه کند، دیگر نیازی به جستجوی شغل نخواهد داشت. هنگامی که کار ثابت است، او می تواند تیم خود را از کارگران فریلنسر تشکیل دهد که می تواند آنها را آموزش دهد و مدیریت کند و کار را به آنها اختصاص دهد. تیم او باید با دقت انتخاب شود زیرا او نمی تواند کسی را در تیم خود داشته باشد که کار متوسطی ارائه دهد.

در حال حاضر اینجا می آید گرفتن

فریلنسرها را می توان از هر کجای کلمه استخدام کرد. به طور معمول، کشورهای غربی ترجیح می دهند مترجمان آزاد را از هند استخدام کنند زیرا هزینه نیروی کار در اینجا ارزان تر از کشورهای خودشان است. اگر یک توسعه دهنده وب مستقل بومی را با قیمت 160 دلار برای یک ساعت استخدام می کنید، تصور کنید که اگر او برای 100 ساعت استخدام شود، هزینه آن چقدر خواهد بود. این ثابت می کند که استخدام یک فریلنسر در کشور بومی بسیار گزاف است. نرخ در هند به طور قابل توجهی پایین تر و کیفیت کار عالی است. هند استعداد دارد. شما فقط باید آنها را در مکان های مناسب ضربه بزنید. در ابتدا، کشورهای اروپایی چندان علاقه ای به ارسال کار به هند یا هر کشور دیگری نداشتند، زیرا ترجیح می دادند بر استعدادهای محلی و سایر هنجارها تمرکز کنند. اما در نهایت، همه چیز پیش رفت و کار از اروپا شروع شد. این به این دلیل است که برون‌سپاری‌های هندی شروع به تطبیق با استانداردهای خواسته شده توسط آنها کرده‌اند، به ویژه هلند، آلمان، سوئیس و شمال اروپا.

زمان تبدیل شدن از یک فریلنسر به یک صاحب کسب و کار است

هنگامی که کار خوب است و دستمزد به همان اندازه عالی است، می توانید با استخدام تیمی از فریلنسرها از یک ارتش تک نفره به یک صاحب کسب و کار تبدیل شوید. تعداد کارمندانی که باید برای کار خود استخدام کنید به تعداد پروژه هایی که در دست دارید و احتمالاً به دست خواهید آورد بستگی دارد. در هر شغل فریلنسری، دوره ای آرام وجود دارد که در آن کار کمتری وجود دارد، اما وقتی صاحب کسب و کار هستید، باید به کارمندان خود پول پرداخت کنید و ساعت های صورتحساب را کاهش دهید.
فریلنسرهایی در حاشیه هستند که آماده انجام یک جهش بزرگ هستند، اما اغلب نمی دانند چه زمانی و چگونه. بهترین شرط این است که با چیزی کوچک شروع کنید و سپس آن را به شرکتی بسازید که بتوانید به راحتی فریلنسرها را در خود جای دهید و به آنها پول پرداخت کنید. همچنین می‌توانید با دیگر فریلنسرها شریک شوید و شرکتی را راه‌اندازی کنید که به طور مشترک پروژه‌هایی را انجام دهید و از آنها سود ببرید. شاید، شما یک توسعه دهنده وب هستید و یک طراح گرافیک و یک نویسنده محتوا را می شناسید که می توانید با آنها همکاری کنید و یک شرکت راه اندازی کنید. درست است که چنین شرکت‌هایی نه دوجین هستند، اما تعداد زیادی از آنها واقعاً خوب نیستند یا نمی‌دانند چگونه در پروژه‌ها برنده شوند. به عنوان یک فریلنسر می توانید تعدادی پروژه جانبی داشته باشید که با گذشت زمان، زندگی خاص خود را خواهند داشت. با برنامه‌ریزی دقیق، این پروژه‌های جانبی که در ابتدا مقداری درآمد داشتند، به تدریج به سمت چیزی می‌رفتند که بزرگ‌تر می‌شد و برای انجام آن‌ها به کارکنان نیاز خواهید داشت.

به عنوان نتیجه، باید بدانید که انتقال از یک فریلنسر به یک صاحب کسب و کار چند مزیت نیز دارد

  • شما برای انجام پروژه های دیگر آزاد هستید

به‌عنوان یک فریلنسر در پروژه‌ها شعبده بازی می‌کردید، اما اکنون از آنجایی که خود را به عنوان یک شرکت ترکیب کرده‌اید، تیمی دارید که پروژه‌های بیشتری را مدیریت می‌کند. شما می توانید فریلنسرها را برای تکمیل پروژه ها به صورت پاره وقت استخدام کنید.

  • اکثر شرکت های برون سپاری ترجیح می دهند با شرکت ها کار کنند تا فریلنسرها

برخی از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند کار خود را به شرکت‌ها برون سپاری کنند، زیرا اعتبار و احساس جدیت را به آنها می‌بخشد. آنها معتقد نیستند که فریلنسرها می توانند به همان اندازه در کار خود صلاحیت یا جدی باشند.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2364

مطالب آموزشی روزهای گذشته