Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

10 نکته برای محیط کاری بهتر

یک انگیزه پنهان در پشت همه شرکت ها وجود دارد که تلاش می کنند محیط کاری مثبت را در دفتر خود ایجاد کنند. و آن موفقیت و دستیابی به اهداف است. ایجاد ارتعاشات مثبت در دفتر همه را تشویق می کند تا بیشتر کار کنند و کارمندان به عنوان یک واحد برای کمک به رشد شرکت کار خواهند کرد. از نظر جسمی و احساسی، حفظ انرژی مثبت مهم است. در اینجا چند نکته ساده و آسان برای انجام این کار وجود دارد:

دفتر را تمیز، جادار و به خوبی تزئین کنید

تمیز نگه داشتن فضای اداری و آراستگی آن بسیار مهم است زیرا یک لرزش قوی و مثبت از آن خارج می شود. هنگامی که همه فضای کار و راحتی کار خود را داشته باشند، آنها را تشویق می کند تا بهره وری بیشتری داشته باشند. زمانی که به کارمندان اجازه دهید ایستگاه های کاری خود را داشته باشند، تغییری در نگرش ایجاد می شود. می توانید این را امتحان کنید، به شرطی که بودجه شما اجازه دهد. به طور مشابه، مطمئن شوید که دفتر شما به خوبی روشن است. نور ضعیف می تواند انرژی را کاهش دهد، بنابراین چند دلار از بودجه خود را خرج کنید و سبک نورپردازی را در دفتر خود اصلاح کنید. طرف دیگر نور بد این است که می تواند باعث خستگی چشم در کارکنان شما شود و بهره وری را مختل کند و بر روحیه شما تأثیر بگذارد.

ارتباط

مطلقا هیچ جایگزینی برای ارتباط وجود ندارد. هنگامی که به موقع و صادقانه با کارمندان خود ارتباط برقرار می کنید، آنها را تشویق می کند تا بیشتر کار کنند. زمانی که شما با تک تک تغییراتی که در شرکت اتفاق می‌افتد ارتباط برقرار می‌کنید انگیزه‌بخش است، زیرا کارمندان احساس می‌کنند که آنها واقعاً بخشی از شرکت هستند و این باعث می‌شود آنها به جای فکر کردن به پول در بانک، واقعاً سخت کار کنند.

برای تغییر، ارتباطات قدیمی را امتحان کنید

چه چیزی را ترجیح می دهید؟ ایمیلی که به شما برای کار خوب انجام شده تبریک می گوید یا اینکه خود رئیس پایین آمده و خودش آن را انجام می دهد؟ حتما دوست دارید خود رئیس بیاید پایین و تبریک بگوید، درست است؟ برای همه یکسان است. برای هر رویداد مهم یا تغییر در شرکت، مهم است که روش قدیمی را به جای ایمیل ها و پیام های چت امتحان کنید. ارتباط چهره به چهره دنیایی از تفاوت را ایجاد می کند.

تفاوت فرهنگی را درک کنید و به آن احترام بگذارید

موانع جغرافیایی در محیط کار ناچیز است. چه در حال برون سپاری یا استخدام داخلی باشید، قطعاً کارکنانی خواهید داشت که از فرهنگ ها و قومیت های مختلف پیروی می کنند. جهان در حال کوچک شدن است، بنابراین مهم است که از تفاوت های فرهنگی آگاه باشید و بر اساس آن عمل کنید. آنچه ممکن است در یک فرهنگ طنزآمیز باشد ممکن است در فرهنگ دیگر توهین آمیز باشد. برخی از افراد هرگز آسیب هایی را که به فرهنگ ها و باورهایشان وارد شده فراموش نمی کنند، بنابراین قبل از برقراری ارتباط با کارمندان فرهنگ های مختلف، از پیچیدگی های فرهنگی آگاه باشید.

هیچ چیز بهتر از تکنیک “پشت زدن به پشت” نیست

بازخورد مثبت برای پیش بردن کارها بسیار مهم است. حتی اگر جلسات منظمی برای تبریک به کارمندان برگزار نمی کنید، باید این کار را شخصاً در زمانی که موفقیت بزرگی وجود دارد انجام دهید. این به آنها انگیزه و انگیزه برای عملکرد بیشتر می دهد. تمجید و قدردانی از هر چیز دیگری مهمتر است زیرا باعث می شود احساس مهم بودن کنند و ارتعاشات مثبتی در اطراف وجود خواهد داشت.

تسلیم شدن به خواسته های منطقی

خوب، اگر احساس می‌کنید خواسته‌های کارمندانتان معقول است، به هر طریقی آنها را برآورده کنید. این می تواند افزایش حقوق، ارتقاء یا حتی تعطیلات باشد. اگر آن را به دست آورده اند، آن را به دست آورده اند، نقطه. درست است، افزایش حقوق ممکن است بر بودجه شما تأثیر بگذارد، اما اگر زمان افزایش حقوق رسیده است، معطل نکنید. انگیزه کار تمجید و منفعت پولی است. اگر یکی از آنها را به تأخیر بیندازید، کار آنها ممکن است آسیب ببیند.

شخصی سازی کار می کند

قبلاً توضیح داده‌ایم که داشتن یک دفتر کار تمیز و جادار باعث ایجاد فضای کاری خوب می‌شود. حالا یک قدم فراتر بروید و به هر کارمند این فرصت را بدهید که فضای خود را سفارشی کند. اجازه دهید فضای خود را با چیزهای راحت پر کنند. آن احساس خانه را به آنها می دهد. ترجیحات شخصی در راضی نگه داشتن آنها بسیار موثر است.

فعالیت های سرگرم کننده و غذا خوردن در بیرون

اگر با کارمندان خود به فعالیت های سرگرم کننده بپردازید، می توانید رابطه خود را با آنها بهبود بخشید. اگر بلند مرتبه و قدرتمند باشید و رئیس باشید و در هیچ یک از فعالیت های سرگرم کننده سازماندهی شده توسط کارمندان خود شرکت نکنید، به نفع شرکت شما نیست. شما همچنین می توانید هر چند وقت یکبار بیرون از خانه غذا بخورید، به خصوص زمانی که کارمندان شما به موفقیت هایی دست یافته اند. نمایش‌ها و فعالیت‌های سرگرم‌کننده را می‌توان در استراحتگاه‌ها ترتیب داد و آن را حتی جالب‌تر و الهام‌بخش‌تر کرد.

اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما به خوبی استراحت می کنند

این ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما اکثر مردم اهمیت خواب و استراحت را درک نمی کنند. بسیار معمول است که در طول شب و آخر هفته سخت کار کنید تا ضرب الاجل ها را رعایت کنید. در پایان آن، ممکن است ضرب الاجل را رعایت کنید، اما به قیمت سلامتی خود. این برای کارمندان شما نیز یکسان است. فکر می کنید تا کی این کار ادامه داشته باشد؟ تا به انتهای طناب برسید؟ هیچ سازشی برای سلامتی خود یا کارمندانتان ایجاد نکنید. اگر زمان استراحت کافی برای کارمندان خود در نظر بگیرید، می توانید محیط کاری بهتری ایجاد کنید. اضافه کاری هر چند وقت یکبار خوب است، اما نه همیشه.

مطمئن شوید که احساسات شما در پشت مشعل هستند

این کاملاً طبیعی است که وقتی مشکلی پیش می‌آید، احساس کنید همه چیز درست شده است. شاید مشکلی در ارائه ارائه شده توسط کارمند شما وجود داشته باشد یا شاید چیز دیگری باشد. هر چند احساساتی شدن و انگشت نشان دادن ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما درک کنید که شما را به جایی نمی رساند. به غیر از گل و لای زدن و یک کارمند ناراضی، حالات منفی زیادی ایجاد کرده اید که مدت زیادی طول می کشد تا از بین بروند. بنابراین احساسات خود را از آن دور نگه دارید و معقولانه رفتار کنید.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2233

مطالب آموزشی روزهای گذشته